27 de febrer, 2009

ENTESA RECLAMA QUE ELS INTERESSOS DE LA SOBREFACTURACIÓ DE GESA ES RETORNIN ALS USUARIS.
Entesa per Mallorca no entén la manca de sensibilitat de GESA amb una sobrefacturació injustificada damunt moltes famílies que ho passen magre per arribar a final de mes.

Entesa demana més sensibilitat a l’elèctrica i voler destacar l'efecte negatiu que té prendre aquesta decisió de fer una sobrefacturació en aquests moments de fragilitat econòmica. Sobretot carregant innecessàriament les factures de gent que està l'atur, viu amb absoluta precarietat i que pateix dificultats severes per poder tirar endavant.

D’es d’Entesa per Mallorca volem demanar a GESA que faci un càlcul de la facturació que sigui coherent i que, amb la major brevetat possible, indemnitzi els usuaris afectats.

També els nacionalistes d’Entesa demanen que els interessos que aquesta sobrefacturació han generat a l’elèctrica, també reverteixin sobre els usuaris. Segons la Direcció General de consum, aquesta sobrefacturació podria arribar als 600000€. Entesa entén que els interessos d’aquest capital no han d’anar a les arques de GESA sinó a tots i cada un dels usuaris afectats per aquest sobrecost.

Entesa, com a partit amb forta sensibilitat municipalista, veu que han de ser els ajuntaments petits, en situacions com aquestes, que han de rebren la gent major i intentar donar explicacions .

Els ajuntaments petits s’han convertit convertit amb l'oficina de reclamació de GESA . Sempre que hi ha trasbalsaments semblants amb proveïdors monopolistes -butà, Telefònica, etc.-, són els consistoris els que han de donar resposta als ciutadans sense tenir-ne cap responsabilitat..

Entesa també vol recordar que fa ben poc aquestes illes varen patir una pana elèctrica. Moltes petites i mitjanes empreses patiren pèrdues importants i moltes famílies trasbalsaments innecessaris.

Què ha passat amb les indemnitzacions de la pana? Com diem els mallorquins… Aquesta sobrefacturació ha estat afegir al banyat.